היפה והחנון 2: האם אור שוחט באמת חנון?



מונות שפורסמו אמש ב"חדשות הבידור" חושפות לוק אחר לגמרי של מתמודד "היפה והחנון" אור שוחט, ומציגות פנים מגולחות, גוף חטוב וסקס אפיל אנטי-חנוני בעליל



האם אחד ממתמודדי "היפה והחנון 2" אינו חנון של ממש? תמונות של אור שוחט, מתמודד בתוכנית החדשה, מציגות צד אחר של מי שנחשב לאחת הדמויות הקיצוניות ביותר בעונה הנוכחית.
בתוכנית "חדשות הבידור" פורסמו אמש (רביעי) תמונות של שוחט שצולמו לפני כשנתיים על ידי כמה מחבריו הקרובים במהלך טיול לטורקיה ובהן נראה שוחט במראה אחר לחלוטין מזה המוכר לנו כיום. פנים מגולחות, שיער מסופר וגוף מחוטב למדי מוצגים באותן תמונות כשלצידן הטענה על כך שהפקת הריאליטי ביקשה במפורש משוחט שלא לגלח את זקנו, שלא יסתפר וכי אף הקפידו להלביש אותו בבגדים לא מחמיאים בכוונה על מנת להגחיך את המראה שלו.
קשה להאמין, אבל כך נראה אור שוחט רק לפני כשנה:

גורמים בהפקת "היפה והחנון 2" סיפרו הבוקר לעכבר העיר אונליין כי אכן כך נראה שוחט באותה תקופה בה צולם, אך מאז עבר שינויים שונים בחייו וכשהגיע לראשונה לאודישנים לתוכנית בחודש מרץ האחרון כבר נראה כפי שהוא היום. הבחור בן ה-25 מבני ברק חונך בבית דתי אך חזר בשאלה לפני שבע שנים וכעת לומד מתמטיקה באוניברסיטת בר אילן. אותם גורמים מציינים כי הוויית חייו של הבחור לחלוטין לא נבדתה וכי מראה חיצוני, בניגוד לאופי, יכולים להשתנות מעת לעת.
גם שוחט עצמו הודף היום את הטענות הללו ומבהיר: "חשוב להגיד שהיו הרבה תקופות בחיים שבהן הייתי עם זקן, אפילו עוד מאז השחרור שלי מהצבא וללא קשר לתוכנית. המראה החיצוני שלי כמו שהוא מוצג היה חלק משגרת החיים שלי אז והייתי הכי אמיתי באודישנים וגם בתוכנית". שוחט, שכמו יתר הבנים בסדרה כבר עבר שינוי במראה החיצוני במהלכה, נשמע עדיין מעט מוטרד מההתעסקות התקשורתית סביבו.למרות השמועות העיקשות אודות הלבשתם של הגברים בסדרה בלבוש מיושן וסטריאוטיפי במיוחד הוא ממשיך וטוען שלא נעשתה כל מניפולציה מצידו או מצד ההפקה: "לא עשיתי שום דבר למען תדמית מסוימת ואני באמת חושב שמראה חיצוני לא אומר כלום על הבן אדם", הוא מסכם.